Äntligen!!!

Äntligen kan man springa runt sjön igen! Var ute med Kent idag o sprang. =) Tänkte tyst för mig själv när jag lämnade huset att det här aldrig skulle gå väl. Men ta mig fan så sprang jag som en gud! va knappt trött när vi var klara! Och hatten av för Kent han sprang som fan han med! Tyvär så får man dras med lite blåsor på fötterna men de gör inget för nu e de vår!!! Vi sprang på 19 min och till min förvåning hade jag en hygglig vilopuls med! Kom i mål med en puls på 180 (Hög puls för att vi gjorde en tempohöjning sista hundra) Sedan väntade jag 1 min o kollade igen och såg att jag hade 125 i puls! =) Dom som inte tycker de e bra kan dra sig i snabeln!

PS. Hedlund aka. "Näsdräparen"  har en mycket intressant blogg så kolla in den! =D DS.

OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Emil

Hur lång är rundan tro?

2009-04-22 @ 12:32:33
Postat av: Alexander Nyberg

RE: Emil. Den är 3,5 km finns ett spår till som är 5,5 km men de e fortfarnade för mycke snö där =S

2009-04-22 @ 15:08:00
URL: http://nybergalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0