Tisdag

Jahap då känner man sig lite manad att skriva några rader... Va ju ett tag sen sist... Kollade statistiken för hur många som kikar på bloggen och det är överaskande många som tappert klickar in sig på min blogg varje dag utan att få se ett nytt inlägg! =P

 Så då kanske ni undrar vad som hänt sen jag skrev sist?! Kan ju kort dra höjdpunkterna! Sista April vare fest hos Pontus, Spårade helt ur! Stor minneslucka så de kan jag inte berätta om! Sedan tar vi ett stort hopp förbi alla tråkiga arbeslösa dagar till studenten som va helt sjukt rolig! Även där några minnesluckor så den tänker jag inte återberätta för jag vet inte hur sannings enlig jag skulle ha varit då! Sedan kom Stadsfesten som sög enligt mig! När ska dom lägga ner den skiten? 200 kr kastade i sjön som jag aldrig kommar kunna meta upp! Sedan kom ju Midsommar som va sjukt rolig! Den firades hemma hos Hampus och Sanna som kanske är dom bästa fest fixarna i världen tillsammans med Johan! Men men har lite bilder från sista april på min bilddagbok och bilder från midsommar kommar så fort kajsa ta hit kameran så jag kan lägga över bilderna på datorn! Måste ju även slänga in ett grattis till Fredrik och Celina som har fått en söt liten dotter! =D Men nu har jag lessnat på att skriva för tillfället så ni får vell vänta på nästa inlägg som förhoppningsvis kommar med ett kortare mellanrum!

OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Dan

Lite dumt att gå in där från första början då man redan visste att det skulle va sämst. :P

2009-06-24 @ 17:58:33
Postat av: Öjje

Dan, knip käft.

2009-06-24 @ 23:43:27
Postat av: Dan

Öjje, knip käft.

2009-06-25 @ 17:13:48
Postat av: Alexander Nyberg

Dan, KNIP KÄFT!

2009-06-25 @ 23:08:46
URL: http://nybergalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0