Problem.

Ni kanske undrar vad som händer med träningen. Problemet är att jag har väldigt trasiga knän efter lite olyckor och det är jävligt halt ute just nu! Is/packad snö och sedan 3 cm puder på de... Ja ni kanske vet själv att det är livsfarligt. Finns kanske dom som vet att jag ska söka in till sandös brandmans utbildning och jag vågar helt enkelt inte ta risken att slita sönder knät nu... Men dom nua matvanorna håller jag naturligtvis. Så nu får man hoppas att det töar lite så man får bättre fästa i spåret! =) OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Altin

Kan du inte springa en annan runda då?

2009-03-24 @ 19:43:20
Postat av: Anonym

Spring runt i köket, det blir bra för alla inblandade.

2009-03-25 @ 18:24:13
Postat av: Anonym

Dra på ett gym och spring/cykla där. (eller Styrketräna)

2009-03-25 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0