Summering.

Okej nu kommar en uppdatering från helgen! På fredagen så gjorde jag ingenting! Marcus och nathalie kom hit och åt middag sedan blev det helt enkelt inge löpning. På lördagen så hände det absolut ingenting... trodde jag ja! Kent ringde kl 23 och frågade om jag ville gå ner till statoil med han så de gjorde jag ju. Sedan när vi skulle gå hem så tog vi en "genväg" och kom hem kl 00.00 typ. =P Det blev 4.654 Km tillslut. Så idag ska jag springa den vanliga sträckan om det inte är för halt, då får jag börja leta efter andra sträckor. Till min förvåning så har jag tydligen gått ner 2 kilo sen jag började. Men ska inte ta ut segern i förskott! OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Isse

2kg 30 to go. Närå skojja ;) kör på så kommer det här gå fin fint tummeupp

2009-03-22 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0