Torsdag.

Jag och Kajsa var ute o gick idag och det har varit plusgrader idag så spåret e mjukare nu, inge is nu inte! =) Har fått några kommentarer på förra inlägget som jag tänkte svar på nu. Altin frågade varför jag inte sprang någon annan stans och det skulle jag kunna göra men jag får jävligt ont i mina knän av att springa på asfallt så de drar jag mig för lite. Sedan va det en anonym som skrev att jag skulle gå på gymmet och svaret på varför jag inte gör det för tillfället är helt enkelt att jag inte har råd, arbetslös som jag är. Löjligt dyrt på gymmen i Sundsvall enligt mig. Och till dom som valt att vara anonym kan jag ju bara säga: SKRIV ERAT NAMN! =P Är det så farligt?! Puss o kram på er alla! OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag råkade vara anonym förra kommentaren, jag var dock den som skrev om att springa i lägenheten. Så jag är inte den anonyma personen du talar om, men en anynom person ändå.



Ville inte vara anonym, tror det bara blev så i all hast. Lycka till med träningen, snart blir det vår och då är det bara att "kötta spåret" :)

2009-03-29 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0