Länge sen nu...

Det var ett tag sen man bloggade lite. Inte för att ni bryr er specielt mycket men nu är det dags för er alla att ta fram erat rosa antäckningsblock! Har haft en tråkig vecka och inte så jätte mycket att berätta. Har varit ute o gått med frida 2 gånger och sprungit en gång. Har en gigantisk blåsa på hälen som är as rolig att tryckahål på med en nål! =) Min bil har dragit sin sista suck tror jag nu... Vill fan inte ha den längre utan ska fan sälja den! Ska göra ett sista upplivnings försök innan jag sänker den i skullersta-sjön! Men fick också veta i veckan att jag har sommarjobb ett bra tag framöver med! =D Ska sätta plant med jimmy och lasse i olika delar av sverige! ;D Så nu måste jag köpa ett bra par stövlar! Någon som har något tips på en bra "stövel-affär"?? Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vet inte om du ska ha ett par speciella, men annars har Granngården bra stövlar :)

2009-05-15 @ 19:55:41
URL: http://nathaliesjolander.wordpress.com
Postat av: Dan

You're ASS! :P

2009-05-18 @ 20:04:52
Postat av: sannamontääna

Uppdatering tack! :)

2009-05-25 @ 10:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0