Nog är nog...

För det första så måste jag bara säga att den här helgen har varit skit rolig! Torsdagen var höjdpunkten och fredagen va... ja ska vi säga inte höjdpunkten... Men nog är nog efter torsdagen har jag tänkt lite och jag blir inte rolig när jag dricker för mycke så nu är det sprit stop ett tag! Sätter stoppet fram till studenten. Men studenten ska ju firas för både Kajsa's syrra och min bror tar ju "examen" så då måste man ju få unna sig ett glas eller två. Men nog om mina problem.

Har inte varit så fysiskt aktiv den senaste veckan, ni som bortom mitt förstånd läser den här smörjan kanske har märkt det... Men nu ska jag hem till svall på måndag och tar upp träningen igen.

Torsdagen va sjuk i huvet! Började kl 2 med att sitta ute med Kajsa, wirre och farsan,såklart drack jag öl... Sedan kom örjan och grillade med oss drack lite vin o snackade lite, drog sedan till Isak o Max och där började det spåra ur för mig! Tog typ 4 till 7 shoots av något jag inte vill veta vad det va för något! =P Sedan for vi till Pontus och ja vi kan säga såhär: Jag gick in i dimman!

Mer inlägg när jag har sprungit lite... OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att höra att du är på G med träningen igen, så huvudvärken har släppt !! Kramar

2009-05-03 @ 18:57:54
Postat av: Isak

5 shots in 5 minutes :D

2009-05-04 @ 23:38:58
Postat av: Angelica

HAHA jasså var det så dimmigt hos pontus?? :p Men vi hade det ju trevligt så vad gör det??? ;)

2009-05-08 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0