Onsdag

Okej nu va de ett tag sen igen men vafan man kan ju inte blogga jämt juh! ;) Har nu flyttat hem till far min för tillfället. ska jobba med start nästa vecka. Springandet har det varit dåligt med men jag har ätit mycke grillat så de är ju...dåligt med juh! Bilen min har nu helt gett upp och jag har gett upp på den med så nu är det blocket jakt som gäller. vill nog ha en s40 eller V40 skulle jag tro... Kombi e FINT! gillar alla bilar som har ett utrymme som man kan sova i om man vill de =P men nu ska jag se film!
OVER AND OUT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kombi är bra om man ska på Urkult :P man sover som en gud i en bil :D

2009-05-27 @ 16:23:16
Postat av: Dan

Vart är skiten du skulle skriva om mig. :P

2009-05-28 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0