Run like the wind!

Jahap då har jag ett informativt inlägg att göra då... Igår sprang jag på 18 min tror jag o vilopulsen kommar jag ej ihåg... Gick tungt som fan för efter typ 500 meter klev jag i ett jävla hål och vrickade knät!!! =@ Men jag joggade resten av sträckan endå! Aningen dumt av mig kanske men jag känner mig endå stolt så håll käft! =P Idag va jag ute o sprang med och fick tiden 17 min och en vilopuls från 185 till 125. Kändes inge bra idag tror att jag håller på att bli förkyld... Värkte i hela kroppen o gjorde ont i bröstet så jag får se om jag ska springa imorrn innan jag far hem till Nora. Over an Out!

Kommentarer
Postat av: Finkristoffer

Jag var faktiskt också och sprang häromdan, trampade nämligen också i ett hål, går tillbaka och tittar vad det var åsså PANG! Där ligger Babben Larson med benen i vädret, inte varje dag man är med om det inte!

2009-05-11 @ 16:05:02
URL: http://finkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0